CRM w pracy handlowca

Najczęściej wymienianymi korzyściami z systemu CRM są: wzrost zysków, sprawna obsługa i pogłębione relacje z klientami, targetowany marketing, dostępność informacji, bezpieczeństwo danych, większa efektywność pracy, lepsza komunikacja i oszczędność czasu. To wszystko prawda, efekt zależy wyłącznie od tego, jak używany jest system. Badania wskazują, że w ciągu każdego tygodnia poświęcasz średnio 22% swojego czasu na Read more about CRM w pracy handlowca[…]

Segmentacja i zarządzanie relacjami z klientami

Zarządzanie relacjami z klientem (Customer Relationship Management) to koncepcja holistycznego zarządzania przedsiębiorstwem oparta na doskonałej znajomości klientów oraz dostosowaniu i adaptowaniu działań organizacji oraz produktów do ich indywidualnych potrzeb. Każdy dział funkcjonalny powinien spełniać swoją rolę w tym procesie. Budowanie relacji to traktowanie klientów tak, aby byli zadowoleni i przy każdym kontakcie z firmą utwierdzali Read more about Segmentacja i zarządzanie relacjami z klientami[…]